woensdag 29 augustus 2012

Back to school

Hoi!
Jaja, over 5 dagen is het weer school. Dat gaat wennen worden, want ik heb een erg leuke vakantie achter de rug. Langs de andere kant kijk ik er ook wel een beetje naar uit omdat ik eindelijk iedereen terugzie. ;)

Je hoort ze al van begin juli, de back to school reclames, maar nu pas begin ik er ook echt op te letten. Eigelijk zou ik nog snel een nieuwe boekentas willen kopen. Na een beetje surfen op het world wide web kwam ik bij deze terecht:

Eentje met vogels (want ik ben het zwaluwmotiefje nog altijd niet beu!)
 
 
 Een groene, die er ook al wel een beetje oud uitziet:
 
Of wat bij mij ook altijd scoort, een bloemetjesmotiefje
 
 
 
 
Zo dat waren ze dan, mijn favorieten! Welke vinden jullie mooi?
 
 
Oja als je nu zelf ook zoiets hebt van 'IK WIL DIE' dan kan je ze vinden op http://www.eastpak.com/nl-nl/padded-pak-r-boxed-blossom.html
 
 
Greetz,
Kate


Geen opmerkingen:

Een reactie posten