woensdag 4 april 2012

Hollister @ Wijnegem

Eindelijk...
Het stond al lang op mijn verlanglijstje, maar eindelijk ben ik er geraakt: de Hollistershop!
Wat was me dat! Wat een ervaring... Na een lange tijd rondzoeken hadden we de winkel eindelijk gevonden. Toen waren we amper nog te houden om binnen te gaan. Maar als je wil binnengaan, op wat bots je dan ? Juist ja, een wachtrij. Ik had al wel eens horen zeggen dat je buiten moest aanschuiven, maar in mijn shopenthousiasme had ik dat natuurlijk weer over het hoofd gezien. :s

Tijd vliegt natuurlijk met zo 2 tandpastasmilebinken die staan te wachten om je binnentelaten.Van buitenaf zou je nooit zeggen in wat voor atmosfeer je terechtkomt als je binnengaat. Je wordt letterlijk overspoeld door surfbeelden, surfboys en mooie kleding. Het is er erg donker, wat het moeilijk maakt om een overzicht te krijgen. Na een tijdje rondsnuffelen viel mijn oog op een kanten t-shirtje. Ik twijfelde nog tussen zwart en wit. Nadat mijn vriendin ook een supermooie roze Hollister trui had gevonden gingen we passen.

Passen is normaal toch niet zo'n opgave? Wel dus als je naar de Hollister gaat. Drie kwartier hebben we moeten wachten. Wie komt er in godsnaam op het idee om maar 3 paskamertjes te zetten. (die je by the way niet eens mocht delen)

Eind goed al goed, het witte t-shirtje stond me goed. Dus wij naar de kassa... Wat was ik blij met mijn shoppingbag. Echt zo blij...

Het was me wel duidelijk, bij Hollister ga je niet binnen voor hup een twee drie wat basics te gaan halen. Het is een tijdrovende bedoeling, maar o zo zalig als je er buitengaat. Ik heb voor de rest van de dag nog met een bigsmile rondgelopen.

Als ik nog eens in het shoppingcenter kom ga ik zeker terug!

En voor af te sluiten nog enkele leuke Hollisterlooks:





Wat vinden jullie van Hollister? Hot or not?
Kate <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten