woensdag 29 augustus 2012

Loft attitude

Hallokidoki!

Tijd om een webshop eens in de kijker te plaatsen! 

Een tijdje geleden was ik met mijn familie op citytrip in Reims (mooie stad btw) en daar zag ik hem dan, de winkel 'Loft Attitude'. Ik was er opslag verliefd op!

Overal stonden spulletjes die je zo uit een desingloft zouden kunnen komen! Oh ik had echt de hele winkel kunnen leegkopen. Maar ik heb me ingehouden en het bij een paar prullen gehouden...

Gelukkig kan ik van bij me thuis ook nog altijd wegdromen bij al die mooie spullen, want ze hebben namelijk een webshop! Whoohoow!

www.loftattitude.com is the place to be

Wel in het frans, maar waarschijnlijk kijken jullie net als mij toch alleen maar naar de foto'tjes. (naar de prijs kijken is soms wel geen aanrader  ;) )


Zoals de deze:


Wat denken jullie ervan?

Groetjes,
Kate




1 opmerking: