maandag 9 april 2012

Droombestemming 1

Hoi!
Een van mijn hobby's (als je dat al een hobby kan noemen) is reizen... Als ik met mijn gezin reis liggen liggen onze bestemmingen in Europa. Dat is leuk maar als ik eerlijk ben zijn dit toch niet mijn droombestemmingen. Dit komt beter in de buurt:

Thailand


Zie je het al voor je? Parelwitte stranden en een helblauwe zee... De stranden zijn wat mij betreft al zeker goed gekeurd.
We heart it

Verder moet je ook geen rekening houden met risico op slecht weer. Om maar even een voorbeeld te geven: momenteel is het daar 34°C, hier is het 11°C! Had ik dat maar niet opgezocht... Ze hebben er wel een regenseizoen, maar dat neem ik er met plezier bij!


We heart it


Proef die keuken! Ik vind het nu al zalig om bij de Thai te gaan eten als we naar een stad gaan... Ik hou van die hemelse Thaise curry's en noodles!
We heart it

En als ik ooit naar Thailand ga, ga ik sowieso duiken en op olifanten rijden!
We heart it

We heart it

Wat denken jullie ervan?

<3 Kate

7 opmerkingen:

  1. Het klinkt inderdaad als een droombestemming! Terwijl ik Thailand altijd als een gevaarlijk eng land zag haha!
    En dankje voor het volgen, jij hebt ook een leuke blog! (: Dus ik volg je terug!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke post! Ik ga er deze zomer heen, kan echt niet wachten! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha dankjewel voor je reactie! Wat leuk :D
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thailand lijkt me ook een geweldig land en ook heel mooi !!
    leuke post xxx

    BeantwoordenVerwijderen