zaterdag 7 april 2012

Op je paasbest met Polca dots

Hoi!
Ik ben helemaal in to the polca dots! Zo simpel, maar toch zo stijlvol.

Waarschijnlijk weten jullie al lang wat jullie gaan aandoen, maar aangezien mijn blog nog maar een paar dagen bestaat, heb ik hier toch nog een paar last minute paasoutfits opgezocht, mét polca dots:

Forever 21 - €19.95

Forever 21 - €25.75

Forever 21- top €8.75

Forever 21 - top €15.75





Zoals je ziet zijn het stijlvolle, goedkope outfits waarmee je feilloos naar een familiefeest kan! Wat denken jullie? Do or dont's?

Kate <3

6 opmerkingen:

  1. Zeker weten do's! Ik hou van de Forever 21!
    Liefs! Ik volg je, volg je terug? (:
    http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Do's! Bijna alles van Forever 21 vind ik een do hihi. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zo polca dots, vond ik altijd al mooi dus ben zeker blij dat dit een trend word!
    Ik volg je!
    Als je tijd hebt check je mijn blog dan ook en als je hem leuk vind is volgen altijd welkom ^^

    XO Talisa
    www.hersecondskintali.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke trend! ik vind de 2e zoooo leuk! <3

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen