zaterdag 7 april 2012

Wedge sneakers

Hoi!
Ik weet niet of jullie ze al kennen, maar Wedge sneakers zijn hot!
Het zijn sneakers waar een hak in verscholen zit. Toen ik dat hoorde kon ik me er ook moeilijk een beeld bij vormen. Daarom heb ik op het world wide web een paar leuke exemplaren gezocht:
Ash

Marc Jacobs
Ash
Ash





Ik weet wel niet of het iets voor mij is, aangezien ik nu al 1 meter 75 groot ben en de meeste van mijn vriendinnnen (zonder hakken) gemiddeld 10 cm kleiner zijn! Toch vind ik het super origineel... Een leuk en elegant alternatief voor de sneakers die we nu kennen...

Al hangt er een behoorlijk prijskaartje aan vast, bovenstaande exemplaren van Ash kosten allemaal tussen de 200 en de 300 dollar. :s Bij die van Marc Jacobs stond er zelfs geen prijs bij.

Wat vinden jullie ervan?

Kate <3

1 opmerking:

  1. Ik vind het erg leuk.
    Ze zijn er ook van Isabel Marant, die zijn super mooi!
    Ik ga je volgen, leuke blog heb je :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen