zondag 22 april 2012

Ed Sheeran

Hoi!
Kennen jullie Ed Sheeran? Ed is een solo artiest en ik vind zijn liedjes helemaal geweldig...

Als je hem niet kent, hier een spoedcursus over Ed Sheeran. Ed is een Britse singer-songwriter. Zijn bekendste nummers zijn The A team en Lego House. Een ander mooi liedje vind ik 'Want some?'

Zijn clip van Legohouse is ook zeker het checken waard! Daar speelt immers Rupert Grint (Ron Wemel uit Harry Potter) een grote rol in. Dit is zo omdat Ed Sheeran naar eigen zeggen al z'n hele leven lang met hem verwisseld wordt.


Zoek de 7 verschillen?


Het leuke is dat hij dit jaar ook naar Rock Werchter komt! Een Belgisch festival waar ik dit jaar voor de eerste keer naar toe mag gaan! :) Maar daar zal ik nog wel eens uitgebreid over schrijven...

Wat denken jullie ervan


Kate <3

2 opmerkingen:

  1. Ed sheeran en Rupert Grint lijken echt op elkaar! Ed sheeraaaaan! <3 hihi.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga hem ook op zien :D! Dankje voor je lieve reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen